۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
تغییر آرم خودروسازی ولوو

به تازگی شرکت خودروسازی ولوو سوئد لوگوی خود را تغییر داده است.

به گزارش صدای بورس، شرکت خودروسازی ولوو سوئد همانند برخی دیگر از شرکت‌های خودروسازی نظیر کیا، تویوتا، و فولکس واگن لوگوی خود را تغییر داد.

این شرکت از دهه سال ۱۹۳۰ از یک لوگوی دایره شکل استفاده می‌کند و طی چند ده سال گذشته بارها آن را تغییر داده است. لوگوی قبلی در حدود سال ۲۰۰۰ میلادی روی جلو پنجره و فرمان خودروهای ولوو نصب شده بود.


بیشتر بخوانید:

تولید دو خودروساز بزرگ متوقف شد


در حال حاضر از لوگوی جدید فقط در تبلیغات و وبسایت ولوو استفاده می‌شود و احتمالا از سال ۲۰۲۳ روی خودروهای ولوو قرار خواهد گرفت. البته هنوز این شرکت خودروسازی سوئدی لوگوی جدید خود را رسما رونمایی نکرده و درباره آن بیانیه‌ای منتشر نکرده است. پیشتر نیز دیگر شرکت‌های خودروسازی نظیر رنو، کیا، بی ام و، تویوتا، نیسان و اوپل نیز لوگوی خود را تغییر داده و سعی کرده بودند تا یک لوگوی ساده‌تر از نظر ظاهری ارائه دهند.

این لوگو هنوز هم از سمبل سیاره مشتری و خدای جنگ بهره می‌برد. لوگوی قبلی رنگ نقره‌ای داشت اما لوگوی جدید به طور کامل مشکی شده و هنوز هم نام ولوو در وسط آن نقش بسته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نام برند ولوو به لاتین به معنی «من می‌رانم» است و نسبت به لوگوی قبلی نحوه شکل این کلمه آن تغییر کرده است.

کد خبر 439148

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تاریخچه لوگو و آغاز طراحی لوگو

    تاریخچه لوگو و آغاز طراحی لوگو

    آغاز طراحی لوگو را می‌توان از مصر تا یونان باستان دنبال کرد، جایی که سکه‌ها توسط خط کش‌ها مونوگرام می‌شدند. اگرچه از اولین روزهای جامعه سازمان یافته، مردم از نمادهای بسیار متنوعی برای رمزگشایی هویت و رتبه اجتماعی استفاده می‌کردند، این نوع شناسایی با استفاده از نمادها را می‌توان تا مصر باستان ردیابی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =